Sterke campagne van EkoPlaza ‘Terug naar beter’

Al jaren ben ik vaste klant bij EkoPlaza. Ik ben een groot fan van deze winkel en maak graag reclame voor EkoPlaza. Maar dat kunnen ze zelf ook heel goed. Dat bewijzen ze met hun campagne ‘Terug naar beter’. Ik vind dit zo’n goede campagne dat ik je hier graag op wil wijzen.


Ik citeer uit de campagne Terug naar beter: 
“Soms moet je een stap terugzetten om weer vooruit te gaan. Dat geldt zeker voor de voedselproductie die te ver doorgeschoten is en uit balans is. Schaalvergroting en winstmaximalisatie zouden kostenefficiënt zijn, maar als je de schade aan bijvoorbeeld biodiversiteit, bodemvruchtbaarheid en gezondheid meetelt, gaat dat zeker niet op.

Wij vinden dat het anders kan en anders moet. Wij willen terug naar een wereld waar natuur, welvaart en welzijn samengaan. Met zorg voor kwaliteit. Daar zal iedereen het over eens zijn en dat kunnen we samen bereiken. Wij noemen terug naar beter daarom vooruitgang.”


Hoe terug naar beter? 
  • Terug naar een levende bodem
  • Terug naar de menselijke maat
  • Terug naar gezonde voeding
  • Terug naar kleinschalig
  • Terug naar klimaatneutraal
  • Terug naar kwaliteit 

Wat mij betreft een mooie toekomstdroom met als resultaat een betere wereld. 


De rest van de campagne vind je op de website van EkoPlaza.

Ze hebben ook een leuke tv-spot. Zeker de moeite waard om te bekijken. 
 

Voor mij is dit weer een extra motivatie om mijn boodschappen te blijven doen bij EkoPlaza.

Reacties

Een reactie posten